RETURNS & REFUNDS
Exchange system very simple.
การเปลี่ยนสินค้า**
ใช้ใบเสร็จตัวจริงโดยสามารถนำมาเปลี่ยนที่หน้าร้าน หรือส่งมาเปลี่ยนได้ที่
JETPILOT THAILAND 118/40 ม.1 ถ.พระราม2 ต.ท่าจีน อ.เมืองสมุทรสาคร จ.สมุทรสาคร 74000 โดยสินค้าจะต้องไม่เคยใช้งานเเละอยู่ในสภาพสมบูรณ์ มีป้ายราคาติดอยู่เเละไม่เคยซักทำความสะอาด ภายใน 7 วันนับจากวันที่ซื้อสินค้าตามใบเสร็จรับเงิน
**สินค้าที่เปลี่ยนทางไปรษณีย์จะมีค่าขนส่งเพิ่มเติมเมื่อส่งสินค้าใหม่กลับไป**
***สินค้าลดราคาไม่สามารถเปลี่ยนเเละคืนได้***
You have the right to exchange if you are unhappy with the size or fit of your item*, your item is faulty or if it is different to that shown or described. Simply return it to us within 7 days from the date of purchase with original receipt.
* Note: we do not allow exchanges on sale items or decals.
EXCHANGES SALES OF THUMB
All items returned for exchange must be returned in the original condition with tags attached (unless faulty). Please ensure all returned clothing items are free from marks, stains and rips as they may not be accepted for return if received damaged (unless faulty). ***NEW SHIPPING COST WILL BE ADDED***
Question: How do I lodge a exchange?
Answer: To return any goods to Jetpilot you must first contact our Customer Service team before sending any item back. You can contact the customer service team between the hours of 9AM – 5PM Monday to Saturday on (+66) 081 110 9223 or 098 269 6117
Question: Where do I send my exchange?
Answer: Once you have contacted to our Customer Service you can send your item back to: Motor Field Thailand 118/40 M.1 Rama2 road, Tha-Chin, Meung, Samutsakhon 74000